Zussendag

28 december 2017 - Sydney, Australië

26176073_1331820450262987_1992058357_n[1]​ Vandaag staat er zussendag op de planning. Dus trekken Wiel en ik naar Town Hal om van daar uit deel te nemen aan een 2,5 uur durende tour door de stad. Onze gids, die ons te voet meeneemt langs allerlei interessante plekken, is erg enthousiast over zijn stad en weet veel leuke dingen te vertellen. Je betaalt niet vooraf een vast bedrag maar aan het einde van de rondleiding geef je een vrijwillige bijdrage. Best een grappig concept. We eindigen bij The Rock en laten onze voeten even rusten met een biertje, smoothie en een bagel erbij. Daarna lopen we verder naar het gedeelte met de vele winkelcentra waar ook de Sydney Tower Eye staat. Daar treffen we Naomi en Esmee weer. Onze meiden hebben zich vandaag geamuseerd met een boottocht door de haven in een Thunder Jet. Beiden vonden dit super om te doen. Het ging lekker hard en het zeewater spatte over hen heen van alle kanten. Daarna hebben ze op 300 meter hoogte geluncht in het ronddraaiende restaurant van de hoge toren. Een paar uurtjes quality time voor de zussen. We shoppen nog wat en wandelen naar Hyde Park en bezichtigen de St. Mary's Cathedrale. Om even na 7 uur schuiven we aan tafel bij Jamie Oliver's Italian Restaurant. Het eten is lekker, maar de bediening mocht Jamie wel nog wat bijscholing geven. En dan zit er helaas al weer een dag op. Volgende week donderdag is de pret sowieso voorbij en zullen we al onderweg naar huis zijn :-(

IMG_3940

1. Miriam:
    28 december 2017
    Jaaa 😉 in dat draaiende restaurant heb ik ook gegeten...... 23 jaar geleden! Blijft voor altijd in je geheugen😀😀
    Nog een fijne week met spetterend vuurwerk🥂🍾