Happy New Year!!!

31 december 2017 - Sydney, Australië

1​ Vanmorgen al om 8 uur vertrokken naar Mc Mahon's Point. Vandaar hopen we een goed uitzicht op het vuurwerk te hebben. Als we aankomen worden we getrakteerd op een flinke regenbui. Na een uurtje is alles weer droog en wordt het warm, warm, warm. Maar niet zeuren. We hebben een goed plekje gevonden met uitzicht op en de brug en het Opera House en leggen daar onze dekens neer. Te midden van 15.000 andere mensen die allemaal zeiltjes, dekens, tenten en klapstoelen verspreiden. Het wordt gezellig druk, zullen we maar zeggen. En dat zonder alcohol want dat is verboden op het terrein. De 15 uur wachten gaan snel voorbij. Vanaf 6 uur 's avonds komen er ook af en toe vliegtuigen over en varen er mooie boten langs. Om 9 uur is het kindervuurwerk en dat is al heel mooi. Maar wat we te zien krijgen om precies 12 uur overtreft alle verwachtingen. De vuurwerkshow duurt een kwartier en zo veel vuurpijlen tegelijk in de lucht hebben we nog nooit gezien. Zeker het vuurwerk op en vanaf de brug is niet te beschrijven. Er komt bijvoorbeeld een gouden regen neer over de hele breedte van de brug. Dit zullen we nooit vergeten. Echt een geweldig begin van het nieuwe jaar. En dan wensen we nu iedereen het allerbeste voor 2018 toe!!!8

1. Angelique:
    31 december 2017
    Een héél gelukkig nieuwjaar 😘😘😘😘😘
  2. Gerty:
    31 december 2017
    Gelukkig Nieuwjaar en de beste wensen voor 2018.
  3. Judith:
    1 januari 2018
    Sjiek! Ee gelukkig Nui-joar vuur uch ❤️
  4. Miriam:
    1 januari 2018
    een heel gelukkig gezond en vreugdevol 2018. kom alle weer goed terug naar Wobich en tot gauw