Naam:
Foto’s:
239
Video’s:

Over ons

Wiel en Marika. Beiden geboren in Heerlen en getogen in Landgraaf. De een uit 1966, de ander uit 1969. Na bijna 6 jaar verkering zijn we in 1992 getrouwd. In 1997 werd Naomi geboren en een jaar later Esmee. In de jaren die volgden gingen we steeds als gezin op vakantie. Of in eigen land, of dichterbij naar landen als Duitsland, Belgie en Oostenrijk. Maar ook verder weg bezochten we Turkije, Griekenland, Spanje, Italie, Kroatië. En vorig jaar maakten we een droomreis naar New York en een fantastische cruise naar de Bahamas.

Over onze reis

De smaak van het verre reizen hebben we nu te pakken en omdat Naomi een half jaar Down Under zit voor haar studie, gaan wij nu dus ook naar Australie. Eerst met ons tweetjes 2 weken lang van Cairns naar Sydney in een auto. 23 December is Naomi dan ook weer terug in Sydney en Esmee sluit een dag later aan. Kerst en oud en nieuw vieren we dan als gezin samen. Niks kou, kerstboom versieren en veel eten koken, maar in de korte broek en in de zon de feestdagen vieren. Kijken hoe ons dat bevalt :-)

Bezochte landen

Wij hebben 16 landen (7%) bezocht:

Bahama's, België, Bulgarije, Duitsland, Egypte, Griekenland, Italië, Kroatië, Nederland, Oostenrijk, Spanje, Tunesië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Afrika.