Heilig Avond in de zon

24 december 2017 - Sydney, Australië

26026803_1622588011121053_1750019952_o[1]​ Wat doe je 24 december in Sydney behalve puffen en zweten in zon? Vroeg uit de veren, huurauto terugbrengen en Esmee ophalen van het vliegveld, die eindelijk na een turbulente reis ook aankomt in Australië. Nu was Esmee al niet zo dol op vliegen maar na haar ervaringen op 2 Chinese vliegvelden vindt ze vliegen nog minder leuk en ook Chinezen zijn in haar achting gedaald. Het is uiteraard ook van de zotte dat geen een medewerker op de vliegvelden Engels spreekt of ook maar enige moeite doet. Maar oke.... ze is gearriveerd en een ervaring rijker zullen we maar zeggen. We pakken koffers uit en na een lunch in een van de vele winkelcentra in de buurt van ons appartement, nemen we even rust. Esmee wil graag wat langer genieten van haar middagdutje en dus trekken we met ons 3-tjes de stad in met de bus. Op Martin Place staat een geweldig mooie kerstboom, die we bekijken en genieten van een paar straten in Central Business District. Fraai oude gebouwen staan naast hypermoderne en de sfeer is heel goed te noemen. Hier komen we zeker nog eens. Terug bij Esmee gaan we rond onze "grote" boom zitten en smullen van een schotel met sushi. Niet echt het eten dat we thuis met kerst zouden eten, maar we smullen ervan. Terwijl we kadootjes uitpakken en luisteren naar vertrouwde kerstliedjes, voelt het zo goed om weer als gezin samen te zitten.

Have a holly, jolly Christmas;
It's the best time of the year
I don't know if there'll be snow
but have a cup of cheer!!!

IMG_3508

1. Angelique:
    24 december 2017
    Hele fijne kerstdagen saampjes.
    Enjoy with the family and enjoy the time of the year down under in the sun.
    Love you all 😘
  2. Miriam:
    24 december 2017
    hier nog volop met de voorbereidingen bezig voor het kerstdiner en jullie hebben het al verteerd 😉 . arme Esmee, en ik moet je gelijk geven, ik vind vliegen ook maar saai Merry X-mas 😘😘😘
  3. Gerty:
    24 december 2017
    Merry Christmas down under, jullie zijn al aan de beurt wij moeten nog even wachten. Genieten en herinneringen maken samen met het hele gezin.
  4. Judith:
    24 december 2017
    Heeeeerlijk samen zijn en je geliefd voelen, dat is toch wat iedereen wilt met kerstmis!
    Zalig Kerstmis voor jullie 4-tjes XXXX