Roadtrip naar Port Macquarie 538 km

21 december 2017 - Port Macquarie, Australië

25624708_1496846393763138_2117483585_o[1]​ Vandaag hebben we de langste reisdag op de planning staan. Gelukkig zijn we wel al vroeg wakker geworden in Lamington National Park. Even voor 5 uur in de ochtend voel ik namelijk wat kriebelen in mijn nek, mep er op en zie dan een kakkerlak in bed liggen. Ik weet niet hoe snel ik uit bed moet vallen en laat een gil. Wiel wordt uiteraard wakker en samen werken we het beest de deur uit. Met nog een tweede exemplaar er achteraan. Echt lekker verder slapen lukt daarna niet meer. Dus al om kwart over 8 beginnen we aan de bijna 540 km. Uiteindelijk doen we er ruim 7,5 uur over met een paar pit-stops en komen om 5 uur aan bij ons hotel. Even goed rekenen en dan zouden we dus om 4 uur in Port Macquire gearriveerd moeten zijn maar ergens zijn we ook nog een tijdzone gepasseerd en dus is het hier al een uur later. De laatste 150 km is het ook nog begonnen met regenen en het stopt voorlopig nog niet. Dat weer hadden wij toch niet besteld!!! We besluiten in het hotel vanavond te dineren en hopen dat het later nog iets droger wordt zodat we wel nog iets kunnen zien van deze plek. Het hotel ligt namelijk heel mooi aan het water. Maar met al dat water dat van boven komt, is het toch net wat minder aangenaam om te gaan bekijken :-( 25634917_1496846413763136_1405790767_o[1]

1. Miriam:
    21 december 2017
    kakkerlakken? gatver. hopelijk de rest van de reis kriebeldiertjes vrij 😂