Koffers gepakt

7 december 2017 - Nederland, Nederland

24829483_1313273568784342_170741110_n[2]​ Daar staan ze dan!! Onze koffers helemaal gereed om met ons mee Down Under te gaan. Net op tijd klaar met het wassen en strijken van de korte broeken en shirtjes die mee waren naar Zuid Afrika. Aangevuld met genoeg zonnebrandcreme, een paar kerstlampjes en de vele kaartjes voor Naomi. Nog één nacht slapen in dit koude, gure Nederland en dan gaan we toch echt voor 4 weken de zon opzoeken. En we hebben er zoooooooo'nnnnn zin in :-)

1. Lilian:
    7 december 2017
    Ik wens jullie een hele goede reis. En een te gekke vakantie. Geniet er van.
  2. Marjo en John:
    Wiel, Marika (en sjtraks och Esmee) ing ganse sjun tiet gewunsjt in Australië en hieël vöal plezeer saame mit Naomi.
    Gow rees!
  3. Angelique:
    7 december 2017
    Een goede reis en heeel veel plezier. Geniet van deze super ervaring 😘
  4. Elin Backbier:
    Heb het mooi daar samen...en geniet van alles....
  5. Ria (JH):
    7 december 2017
    Cairns.... fantastische herinneringen aan dit stukje Australië. Ik hoop - of weet eigenlijk wel zeker - dat jullie een toptijd gaan hebben. Een hele goede reis! Ik ga jullie volgen, superleuk!
  6. Miriam:
    Heeeel veel plezier en geniet van deze unieke kans. Xxx mim
  7. Gerty:
    8 december 2017
    Hele goede vlucht en een geweldige vakantie gewenst%
  8. Naomi:
    Fijne vlucht! Zijn we in ieder geval alvast in hetzelfde land :)