Vanuit Zuid Afrika

26 november 2017 - Stellenbosch, Zuid-Afrika

IMG_1765IMG_1758

Over 2 weken landen we vandaag op zondag in Cairns. En terwijl ik dit schrijf, zitten we in Zuid Afrika. Dinsdagmorgen, terwijl ik braaf aan het werken was, belde Wiel. Of ik geen zin had om een paar dagen mee naar Zuid Afrika te gaan. Nu is dat land altijd al een droom van mij geweest maar om nu alles uit handen te laten vallen, koffer te pakken en 18 uur later naar Schiphol te gaan.... Maar na even nadenken toch maar dit avontuur aangegaan. En wat is het prachtig hier. Ons hotel Lanzerac is gelegen op een wijn-complex met geweldig uitzicht op hoge, machtige bergen. We liggen vlak bij het gezellige plaatsje Stellenbosch met leuke winkeltjes, authentieke koloniale gebouwen en lekkere restaurants. Daar Wiel alle dagen tot laat werken moet, amuseer ik me wel alleen. Zo ook al Kaapstad in mijn uppie bezocht en een 2 daagse safari en een boottocht naar Robbeneiland zijn ook al gereserveerd. Dan vrijdag wel ook weer snel naar huis en onze reis naar Australie verder voorbereiden en nog een beetje van de beginnende kersttijd in Nederland genieten.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Miriam:
    26 november 2017
    je wordt een echte globbetrotter. geniet ervan en tot gauw😘
  2. Wiel en Marika:
    26 november 2017
    Tot 3 december op de Pre X Mas Party :-)
  3. Mamxxx:
    26 november 2017
    nog een paar dagen daar van genieten en dan de koffers nieuw in pakken en verder reizen net een paar duiven vliegen van een hoek naar de anderen hoek amuzeer je maar tot zondag
  4. Judith:
    Nog geen heimwee? 😉
  5. Roel:
    26 november 2017
    Geweldig.. ik hoor het je nog zeggen afgelopen dinsdag.
    Veel plezier nog. :)
  6. Wiel en Marika:
    27 november 2017
    Heimwee? Nee nog niet haha. Geen tijd voor en het is hier zo prachtig. Vooralsnog alleen maar genieten van dit mooie extraatje want plezierig is het hier zeker :-)
  7. Angelique:
    27 november 2017
    Super dat je dit mag ervaren en dat je er zo van geniet!!!
    Enjoy Robben eiland en de safari. Denk er wel aan dat die beestjes geen knuffelbeestjes zijn, hahaha. Enne, je kunt ze niet meenemen, hé!
    (#genieternogvanmaarbentochwelstiekemeenbeetjejaloers).
    Graag tot snel weer in Nederland, julli 2.