Great day at Great Barrier Reef

11 december 2017 - Cairns, Australië

25276619_1316630481781984_1641900926_n[2]​Vandaag stond Great Barrier Reef op onze planning. Ook wel het achtste wereldwonder genoemd en het is daar onderwater ook echt betoverend. Na een boottocht van 1,5 uur werden we op een groot platform midden in zee afgezet met allerlei faciliteiten. Tijdens tripjes met een kleine onderzeeër en met een glass bottom boat was de mooie onderwaterwereld al van achter glas te zien, maar nog indrukwekkender was het snorkelen. Je zwemt te midden van de meest kleurrijke vissen en je kunt het eeuwenoude koraalrif bewonderen. Gelukkig voor Wiel hadden ze duikbrillen op sterkte en kon hij ook alle visjes zien. Als grote dierenliefhebber was ik ook verrukt toen een groot zeeschildpad naast onze glass botom boat zwom. Helaas is mijn fotocamera niet waterproof dus van al het moois onder water hebben we geen foto's zelf kunnen maken. Maar in onze herinneringen zullen de beelden van de fantastische vissen die langs je duikbril zwemmen altijd bewaard blijven.

IMG_2530

1. Angelique:
    11 december 2017
    Wat een super ervaring.
    Heel veel plezier en graag tot het volgende verhaal.
  2. Mamxxx:
    11 december 2017
    super dat jullie dat allemaal kunnen doen.jullie in de warmte en wij in de sneeuw tot het vervolgende verhaal geniet er maar vanmam
  3. Judith:
    13 december 2017
    Die schildpad...... ohhhhhhhhhh
    Sjiek!
  4. Alice:
    20 december 2017
    Prachtig!
    Wonder der natuur, geniet!