Laatste blogje

3 januari 2018 - Sydney, Australië

1​ En dan is helaas de laatste dag aangebroken. Vannacht om 5 uur zal Naomi naar het vliegveld gaan en naar Adelaide vliegen en een paar uur later zullen wij ook vertrekken. Vandaag brengen we dan ook eerst Naomi's koffer naar de opslag. Over 3 weken zal ze dit weer oppakken. Daarna bezoeken we China Town even en shoppen nog wat. Vroeg in de middag gaan we terug naar het appartement omdat we ons klaar willen maken voor ons laatste avondmaal in Sydney. We hebben gereserveerd in O Bar and Dining. Dit is een ronddraaiend restaurant op de 47e verdieping in een toren in Central Business District met een geweldig uitzicht over de hele stad. Behalve het uitzicht en de hele entourage is ook het eten meer dan super te noemen. We genieten een paar uurtjes van al die luxe. Dit is pas echt een goede afsluiting van een memorabele vakantie. Wanneer we met de snelle lift weer beneden staan, zoeken we nog een hidden bar op. Hiervan zijn er meerdere in Sydney: bars op plekken die je in eerste instantie niet als bar herkent. Zo staan we voor de deur van een barbershop. Je moet door de kapperszaak lopen waar ze net nog een klant geknipt hebben en waar de plukken haar nog op de vloer liggen. Achterin is een deur die naar een gezellig, donker kroegje leidt. Hier drinken we dan toch echt onze laatste cocktail van deze vakantie. Laatste cocktail, laatste diner, laatste avond, laatste blogje.... Vrijdag zijn we weer thuis en dat is ook niet verkeerd. Kunnen we een volgende vakantie langzaam maar zeker plannen :-) See ya mates!!!

1. Angelique:
    3 januari 2018
    Aan al het mooie komt een einde....zeggen ze.
    Maar deze mooie reis blijft jullie ook wel altijd bij, dus helemaal een einde komt er niet aan. Lekker hé!
    Het reizen door Australië is dan wel voorbij maar voorlopig nog lekker blijven nagenieten. :)
  2. Mim:
    3 januari 2018
    wat een fantastische reis hebben jullie genaakt en wat is het leuk om jullie avonturen lezend mee te beleven. Kom goed thuis en Naomi geniet nog van de laatste weken in Australië en tot gauw xxxx
  3. Marjo en John:
    3 januari 2018
    Geneet nog ff en han ing gow truukrees. Viehr ziehnt os sjnel!
  4. Judith:
    3 januari 2018
    Geniet nog ff van elkaar en voor iedereen een veilige reis naar huis x